Deklarationen, har ni fått den?

makarontanten

Trådstartare
Mest en snabb fråga här nu. Har pratat med ganska många personer och alla jag snackat med har fått sin deklaration nu. Inte jag ! Har "alla" redan fått sin, eller ska jag ge det lite tid till innan jag ringer för att eventuellt få en ny hemskickad?

Sv: Deklarationen, har ni fått den?

de flesta jag känner (inklusive mej) har fått sin deklaration, men vet några få som inte fått sin än.

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.

Inte heller fått den, men loggade in på skatteverket och hittade den där i väntan på brevet.

Våra dök upp idag och jag tycker dom kom tidigt detta året, med minst en vecka mot andra år.

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.

Tack för infon:-)

Då lugnar jag mig ett tag till innan jag efterlyser den:)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 147
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 063
Senast: Badger
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka