Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en artikel om det nånstans. Att folk trodde de skickat in men det hade inte gått igenom som det skulle. KOlla upp detKollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte fråga.
Hon lovade att sända in den i tid. Är det eftersläpning på webben eller är det verkligen inte deklaration inlämnad
Så blev det för mig, tar skatteverket på sig felet? Skickade in på midsommar, men egentligen gjorde jag det i maj. Började fundera när inga pengar kom.Det var en artikel om det nånstans. Att folk trodde de skickat in men det hade inte gått igenom som det skulle. KOlla upp det
Då blir det böter 1250kr . Man är själv ansvarig för att den kommer in i rätt tid såklartKollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte fråga.
Hon lovade att sända in den i tid. Är det eftersläpning på webben eller är det verkligen inte deklaration inlämnad
Det hände min tant för två år sedan att den inte blev inskickad av revisorn och dom stod för alla straffavgifterna !Kollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte fråga.
Är du verkligen säkerVar tvungen att kolla nu, det var ok.
Jaaaa jättesäkerÄr du verkligen säker
Det värsta som kan hända är att det blir avgift. Om revisorn missat lär de betala den. .Kollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte fråga.