Jag la som sagt ner det där med snickaren, han skickar nån random snap ibland när det gått flera dagar med tystnad men det är inte alls något särskilt, utan en hund, en skog, ett rådjur, så på den nivån är det.
Visst hugger det till lite när jag ser hans namn på mobilen, men det blir mindre och mindre hugg för varje gång. Och det går fler och fler dagar emellan, och jag vet att det bara är någon snap på absolut ingenting, så det är inte lika kännbart nu.
Jag började även snacka med en annan kille men han är så sjukt på så det ska jag lägga ner helt. Tyckte han verkade vara rolig och trevlig i början men nu är det flera flera meddelanden om dagen om vad jag gör, har gjort, ska göra, eller vad jag brukar göra, med en underton att han vill träffas varenda gång, trots att jag sagt att just nu är det inte läge för jag har fullt upp med annat, men ändå kommer frågan nästan dagligen om när. Sånt orkar jag verkligen INTE med!
Sååå, jag har helt sonika skaffat mig en kk. (Låter som om jag köpt en katt eller nått!
) Det är fasiken skitbra! Vi ses när vi har lust, sen snackar vi lite skit emellanåt. Noll känslor inblandade från båda håll så inga funderingar eller tveksamheter när vi inte ses (eller ses) , inga krav eller inget där någon av oss måste anpassa sig till någon annan. Allt känns bara lätt och enkelt! Det är så otroligt rörigt i mitt liv just nu på alla andra plan så finns inte en chans att jag skulle kunna rodda med dejter/förhållande nu, och att det för en gångs skull är lätt med en kille är en fantastisk känsla!
Så fram tills det dyker upp någon WOW igen och mitt liv är iordningställt så är jag jättejätte nöjd med hur det är just nu. Alla behov tillfredsställda på samma ställe, närhet, egentid, okomplicerat, inget spel, ingen som vill boka upp något flera dagar innan, och absolut inga funderingar på vart den andra människan, eller jag själv, står.