Men alltså NEJ, det är INTE underbart! Det hade varit jättesmidigt om jag hade kunnat hänge mig en månad och sen tröttna, men det är praktiskt omöjligt!
Typiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså NEJ, det är INTE underbart! Det hade varit jättesmidigt om jag hade kunnat hänge mig en månad och sen tröttna, men det är praktiskt omöjligt!
Nej, med gratisversionen ser du först vid matchning vilka som gillat.Tinder, ser man vilka som dragit höger på en eller bara om man matchar? För på Badoo dök det upp massa notiser i stil med med X gillar din profil vilket bara gav mig ångest.
På bado mfl så är de där de påstått gillat osv en hel del genererade profiler som inte tycks ligga bakom bara för att man ska gå in och titta på sidan. Många finns inte ens kvar när man väl försöker titta på dem.Tinder, ser man vilka som dragit höger på en eller bara om man matchar? För på Badoo dök det upp massa notiser i stil med med X gillar din profil vilket bara gav mig ångest.
De fanns i appen så vet inte hur du menar med "för att man ska gå in och titta på sidan" men oavsett inget jag uppskattade.På bado mfl så är de där de påstått gillat osv en hel del genererade profiler som inte tycks ligga bakom bara för att man ska gå in och titta på sidan. Många finns inte ens kvar när man väl försöker titta på dem.
Firat midsommar som ensam singel med främst barnfamiljer. Så jävla najs! Ena barnet ville jag skulle sitta på mammans plats när vi skulle äta, tar det som ett bättre betyg än förra gången ett barn skrek så fort den såg mig hela tiden
Väldigt trivsamt ändå att känna totalt noll "barn- o familjelängtan" . Fler som känner igen sig?
Jag är också på den nivån. Skulle vara mysigt med en (självständig) partner, men hela barn- och familjelivet finns det noll längtan efter. Mina föräldrar som visserligen gärna skulle ha barnbarn konstaterade i helgen att det nog vore bättre om jag skaffade en hund istället för barnHar inte heller nån sån längtan! Längtar dock efter en partner
Jag är också på den nivån. Skulle vara mysigt med en (självständig) partner, men hela barn- och familjelivet finns det noll längtan efter. Mina föräldrar som visserligen gärna skulle ha barnbarn konstaterade i helgen att det nog vore bättre om jag skaffade en hund istället för barn
Jag är också på den nivån. Skulle vara mysigt med en (självständig) partner, men hela barn- och familjelivet finns det noll längtan efter. Mina föräldrar som visserligen gärna skulle ha barnbarn konstaterade i helgen att det nog vore bättre om jag skaffade en hund istället för barn
Där är jag också, vill ha en självständig partner utan drömmar om familjeliv.
Att hitta den partnern verkar inte så himla enkelt.
Även jag är ju där (tror jag, har inte helt bestämt mig angående barn). Och håller med där, svårt att hitta en kille som inte vill ha barn. Det trodde jag inte faktiskt
.. mina fördomar sa mig att det är tjejer som har starkast barnlängtan... Jo, tjena .
Där är jag också, vill ha en självständig partner utan drömmar om familjeliv.
Att hitta den partnern verkar inte så himla enkelt.
OT, ursäkta för det, men jag finner det där lite fascinerande. Jag har samma intryck, i min ålder (25-30) är kvinnorna betydligt mer tveksamma till barn än männen. Jag kan inte låta bli att undra om inte män och kvinnor har rätt olika förväntningar och farhågor kring föräldraskap..
Jag är i den åldern när de flesta redan har haft familjeåren och kidsen börjar flyga ur boet eller redan har gjort det.
Rätt skönt.
Jag tror också att kvinnor idag har drömmar och mål som sträcker sig utanför och är starkare än familjelängtan och inser att världen inte är tillräckligt jämställd än för att hon inte är den som med största sannolikhet riskerar att få backa på sitt om det finns barn med i bilden. Och därav hellre avstår barn.Jo, visst är det fascinerande. Jag tror att det är delvis för att förr var det mer tabu att som kvinna inte vilja ha barn. Nu är det mer okej, vilket såklart är bra! Av mina fyra närmsta vänner (tjejer) vill två absolut inte ha barn. Så 50/50 där. Killkompisar har jag inga .
[...] i min ålder (25-30) är kvinnorna betydligt mer tveksamma till barn än männen.[...]