Redan?P.g.a. starka dèja vu-känslor sätter jag stopp för sidospåret om huruvida det ena eller andra könet har det svårare när det gäller att hitta partner. Vill någon fortsätta diskutera detta passar det väl utmärkt som ämne i en ny tråd
/Mod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Redan?P.g.a. starka dèja vu-känslor sätter jag stopp för sidospåret om huruvida det ena eller andra könet har det svårare när det gäller att hitta partner. Vill någon fortsätta diskutera detta passar det väl utmärkt som ämne i en ny tråd
/Mod
Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.
Jag hatar den här känslan
Tips på bra självterapi för att komma över oönskat pirr för nån man umgås med?![]()
Umgås mer med människan, såpass att du lyckas hitta alla personens negativa sidor och lägg fokus på dem tills du tröttnar?Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.
Tips på bra självterapi för att komma över oönskat pirr för nån man umgås med?![]()
Fråga vad personen anser om saker som är viktiga för dig. Jag har då inte mött någon som tycker precis som jag gällande hjärtefrågor. Och om det då skulle visa sig att det faktiskt stämmer överens, då är det bara att kapitulera för pirret.Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.
Nope, att kapitulera är inte ett alternativ. Fel sida av jordklotet och personen får inte lämna landet.Fråga vad personen anser om saker som är viktiga för dig. Jag har då inte mött någon som tycker precis som jag gällande hjärtefrågor. Och om det då skulle visa sig att det faktiskt stämmer överens, då är det bara att kapitulera för pirret.
Låter som en planUmgås mer med människan, såpass att du lyckas hitta alla personens negativa sidor och lägg fokus på dem tills du tröttnar?![]()
Hen gillar säkert Cesar Milan och kan hjälpa dig med dina hundar.Nope, att kapitulera är inte ett alternativ. Fel sida av jordklotet och personen får inte lämna landet.
Kommer det alltid att vara så?(...) personen får inte lämna landet.
Ingen aning. Troligen.Kommer det alltid att vara så?
Jag önskar att det var så enkeltHen gillar säkert Cesar Milan och kan hjälpa dig med dina hundar.
Gör en flotte av fåren och ro dit?Nope, att kapitulera är inte ett alternativ. Fel sida av jordklotet och personen får inte lämna landet.
Jag tycker ni är ohjälpsamma.Skitsmart, hundarna kan ju valla flotten i rätt riktning.
Jag tycker vi har jävligt bra idéer här! Du får kanske impregnera fåren först dockJag tycker ni är ohjälpsamma.![]()
Senade kollegan rätt ordentligt idag. Fick ett var i helvete är ni?
Erbjöd tröstligg och glass, han förlät mig direkt
Easy life!
Fortsatt att snapa med den äldre snygga, fortfarande vettig
Vi ska försöka styra upp något i helgen. Hoppas han är lika fin irl.
Jag tycker ni är ohjälpsamma.![]()
Men alltså NEJ, det är INTE underbart! Det hade varit jättesmidigt om jag hade kunnat hänge mig en månad och sen tröttna, men det är praktiskt omöjligt!Ledsen bästa @Migo men jag är så samma spåringet blir bra av att avvakta eller dra sig undan för mig. Kastar mig friskt in i sådant som intresserar mig. Kastar mig oftast lika snabbt ut med en oövervinnerlig övertygelse om att det här var fel o sedan är det jättelätt att släppa, lovar
Men tycker ändå det är underbart att höra om jag får säga det ❤