G
Graendal
Var hittar man defragmenteringsknappen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han/hon sitter på xp med kontrollpanelen stäld i kategorilägeFinns det en sådan
Vad har du för OS?
Hur vet du vilket OS och vilka inställningar TS har?
Tyvärr har du fel om du använder win 98 win2000 winme win95 eller om du valt klassisk startmeny i xp är sökvägen start>program>tillbehör>systemverktygDessutom så spelar det ingen roll om man använder klassiskt läge eller eller kategoriläge i XP om man använder start/alla program/tillbehör/systemverktyg. Den sökvägen funkar i bägge lägena
Tyvärr har du fel om du använder win 98 win2000 winme win95 eller om du valt klassisk startmeny i xp är sökvägen start>program>tillbehör>systemverktyg
Hmhm, hur står det till med läsförståelsen???
För att forumet ska bli trivsamt och användbart för alla besökare skall du följa allmän netiquette (nät-etikett).
Kort sagt innebär detta att man ska bete sig korrekt och vettigt även på Internet.
[COLOR="Red"]Var vänlig och korrekt gentemot andra och gå aldrig till personangrepp[/COLOR].
Var hittar man defragmenteringsknappen?
Nu tänker inte jag fortsätta den här löjliga orddivideringen längre, men jag rekommenderar dig att använda dig av ett rättstavningsprogram och att läsa igenom det du svarar på ordentligt, då väl du precis som jag har dyslexi.