C
CeciliaW
Vad är din definition av långritt? Är det en timme, två, tre? Eller är det en ritt som pågår under flera dygn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CeciliaW skrev:För min del tror jag att "långritt" är en ritt som varar längre än 3 timmar och innefattar fika
CeciliaW skrev:För min del tror jag att "långritt" är en ritt som varar längre än 3 timmar och innefattar fika
CarolaLind skrev:En långritt är när man rider längre än man brukar.
För övrigt är en långritt vad man gör den till, allt från 3 timmar till 20 mil eller mer.
Jag red Bukeritten i somras. DET var en långritt. 20 Mil på 5 Dagar. Men kul var det
I September ska jag rida från Österrike till Tyskland under 4 dagar ca 15 mil samt Bukeritten på 20 mil igen...
CeciliaW skrev:Vad är din definition av långritt? Är det en timme, två, tre? Eller är det en ritt som pågår under flera dygn?
CarolaLind skrev:En långritt är när man rider längre än man brukar.
CeciliaW skrev:Vad är din definition av långritt? Är det en timme, två, tre? Eller är det en ritt som pågår under flera dygn?