Defiant one

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Seminassistent
  • Startdatum Startdatum
S

Seminassistent

Nån som har avkommor efter honom eller nån åsikt om stam eller övrigt?
Hör av er

Har haft ett sto efter honom. Hon var väldigt speciell! Jättefin! Men tyvärr inte tillräckligt bra och hade mycket problem... Han är väl inte godkänd för avel längre??

Nej...han är såld till Tjeckien.
Eller vad det nu heter. Dom byter namn som jag byter trosor.
Vad hette hon

Precis ;)
Vet vilka uppfödaren är med.
Synd att jag inte fått mera svar.
Vill veta mer om hans avkommor.... :cry:

hello!
vi har ett sto som e 4 år e:defiant one-... en underbar häst! typ 160 i manke, M brun me stjärn.. Har inte kvalat hon är väldigt bakrädd.. Finns funderingar på att rida monte me henne men får se hur d blir..Hon e rädd för mest dumma saker hur mycke man än tränar henne.. tex Stora stena å trägårds stolar.. Hihi! Hon är en väldigt speciell dam.. Vem som helst kn inte göra va som helst me henne... Väldigt underbar! :love: Finns bilder om du vill se.. =) :rofl:

har du nån email addres så mailar ja bilderna.. :) :rofl: hennes mamma heter Långbo belina å våran heter Långbo Alma :love:

Sådär var min också! Rädd och hysterisk över det mesta! Vande sig aldrig vid traktorn på banan t.ex, fast man körde förbi den gång på gång, på gång... :) Och livrädd för veterinärer! Reste sig i boxen när de kom in till henne...! Men hon var underbar, när man väl lärde känna henne och hon fick förtroende för en! En riktig enmanshäst!
Väldigt envis på banan med riktig vinnarskalle! (Märks tyvärr inte i resultatraden, men ändå...)Gick rätt bra under 1999 faktiskt!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Roheryn
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 450
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar