Debutant 1997 -dressyrprogrammet

Trolla

Trådstartare
Är det lättridning eller nedsittning i mellantraven i debutantprogrammet 1997?

För visst är det väl INTE valfritt länge att rida lätt? Dvs det ska vara nedsittning hela tiden, men just mellantraven blev jag osäker på...

Sv: Debutant 1997 -dressyrprogrammet

Är det lättridning eller nedsittning i mellantraven i debutantprogrammet 1997?

För visst är det väl INTE valfritt länge att rida lätt? Dvs det ska vara nedsittning hela tiden, men just mellantraven blev jag osäker på...

Enligt ÖD som jag frågat så får man rida lätt hela programmet om man vill. När jag ridit debutant 1997 har jag ridit lätt i mellantraven.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar