Gnist
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så läckerNu är det fredag
Någon blir nog en ypperlig hjälpreda i trädgården nu i vår/sommar
Bror #2 är också en vackervalp
Valparna är ljuvliga - och du är en skicklig fotograf!Energin och nyfikenheten som finns i de knubbiga små kropparna verkar aldrig ta slut
Roliga är de, fast det ska ändå bli skönt när skaran krymper om 2 veckor
Valparna är ljuvliga - och du är en skicklig fotograf!
Kan bara hålla med @tanten - utöver en massa rörelse, är det jättefina porträtt och det känns som om jag känner valparna och deras olika personligheter
Jag håller verkligen med om Fotografskillsen. Börjar bli sugen på hund igen fast jag lovat mig själv att låta bli. Valparna verkar ha härliga personligheter
@Gnist Åh så fina valparna är, blir så sugen på en valp! Ska du behålla någon?
Åh - detta blev dagens lyckoboostTack så mycket och ja en av de små ljuvligheterna ska jag absolut spara, evt två om inte någon väldigt rätt dyker upp för den hanen som jag tror kan bli något alldeles extra.
Love it fascinerande att såna små hetsporrar faktiskt är en väldigt mild typ av terrier
Söker du fodervärd? Vet dock inte hur hälsan ser ut.Jag ska INTE ha nån hane
Men kvar blir han, om inte en alldeles extraexceptionell köpare dyker upp
Söker du fodervärd? Vet dock inte hur hälsan ser ut.
Flygande skruttarDe må vara söta, men de är inte gjorda av socker så lite regn och tråkväder stoppar inte skruttar från att ha roligt
Sen sov de gott, ända fram tills världens åskmuller brakade loss och reaktionen på det blev samma som på allt annat som väcker dem när de sover = Sprätter upp fult skällandes, redo att försvara hus och hem och sen när de märker att inget händer så lägger de sig och sover igen