Gnist
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gnist Vad får dem för mat?
Du måste sluta lägga upp så hemska och otrevliga filmer!Efter frukost, så är energin på topp och vad passar då bättre än att busa? Nu vid 3½ vecka, så är det ju också lite mer fart på dem, en annan medvetenhet om både sig själva, syskonen och omvärlden och roligast av allt; när de hör min röst blir de überglada och kommer skubbande i full fart
Du måste sluta lägga upp så hemska och otrevliga filmer!
Jag tror mig se VEM som är igångÄr man terrier, så är man
Söta fröken visste inte riktigt vad hon skulle göra, när hon blev fångad i ett "fast grepp" av en -sånär som tandlös- skruttvalp, så hon stod bara still tills den lille behagade släppa taget
Tänderna har precis börjat komma fram så de märks ju inte av än, vare sig på dem själva när de biter varandra och absolut inte genom fauvepäls
Och du är helt säker på att det inte är en hord grävlingsavkommor du har springande därFilmkvaliteten blir verkligen kass såfort det läggs upp på facebook, men de hörs ju i af
Och du är helt säker på att det inte är en hord grävlingsavkommor du har springande där
Vad sa de om snön?Japp, grävlingar är inte röda
Senvintersol och kring 0°C ute + 4 veckor gamla valpar = perfekt för en första tripp ut i vida världen
Vad sa de om snön?