De ser ju verkligen ut som vargar..

Lenis

Trådstartare
Finns en annns inne på vovve.net om sarloos wolfhound, med film & allt, och de ser ju verkligen varglika ut! http://vovve.net/Annonsmarknad/view.asp?aid=74694

Det trodde jag inte, så länge som de avlat på dem.. Nästan lite overkligt! Men fina är de ju helt klart..

OBS jag är inte alls intresserad av att köpa då jag är inne på helt andra spår med min hundhållning just nu men var tvungen att visa de omtalade djuren..

Sv: De ser ju verkligen ut som vargar..

Jovisst är de jättefina. Att jag tycker det är nog inte så konstigt, jag är nämligen en stor vargälskare, det absolut vackraste hunddjuret vi har här i Sverige.

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 231
Senast: cambodia
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 712
A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 820
Senast: tussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring