De röda är nu 5 veckor

Gnist

Trådstartare
Äter som elefanter, växer som ogräs och låter som en flock fiskmåsar vid mattid..

080419-4.jpg

080419-6.jpg

080419-9.jpg

080419-10.jpg

080419-5.jpg

080419-3.jpg

080419-7.jpg

080419-1.jpg

Underbart med vårsol, som töat bort all snö i bebisinhägnaden, så att busarna kan vara ute emellanåt på dagtid..

Sv: De röda är nu 5 veckor

Jag är förälskad!!:love:
Så obeskrivligt söta! Hoppas du inte har räknat dom ordentligt:angel:

Jag måste säga att jag är inte alls någon hundmänniska, tycker inte om hundar särskilt mycket men jag tittar alltid i dina bildtrådar om jag ser någon för du har så himla söta hundar och tar så bra kort!
Även de här bilderna var underbara :love:

Jag måste säga att jag är inte alls någon hundmänniska, tycker inte om hundar särskilt mycket men jag tittar alltid i dina bildtrådar om jag ser någon för du har så himla söta hundar och tar så bra kort!
Även de här bilderna var underbara :love:

:o Det tar jag som en komplimang ;)

Tack så hemsk mycket :bump:

:D Jo, de räknas varje dag, när de ska in och ut, så du kan näppeligen norpa en obemärkt ;)

Äter som elefanter, växer som ogräs och låter som en flock fiskmåsar vid mattid..

080419-4.jpg

080419-6.jpg

080419-9.jpg

080419-10.jpg

080419-5.jpg

080419-3.jpg

080419-7.jpg

080419-1.jpg

Underbart med vårsol, som töat bort all snö i bebisinhägnaden, så att busarna kan vara ute emellanåt på dagtid..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Vilka sötnosar. Helt underbara

:D Jo, de räknas varje dag, när de ska in och ut, så du kan näppeligen norpa en obemärkt ;)

Tusan också!:mad:
Jag kanske kan nappa till mig en av dom och ersätta den med en sån där leksakshund som man vrider upp i ryggen! Tror du köparen kommer märka något?:angel:

Även de grå har blivit fotade idag ;)

Bus-3.jpg

Bus-1.jpg

Bus-2.jpg

Gira-1.jpg

Bus-4.jpg

Den lite större valphundgården är något snöigare och slaskigare än småttingarnas, men busarna trivs fint att få vara ute emellanåt och busa med Atlas :D

Vilka underbara valpar!:love: Vad är dom första du visade för ras?:)

Ah, okay! Och de andra är gråhundar, eller?:)

Jämthundar är de andra två busarna + en basset fauve de bretagne

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 156
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 519
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10