De färgade fyrkanterna i sidan på trådarna?

D

DonLunarJuni

Hej. Som rubriken lyder: vad betyder de färgade små fyrkanterna i vänstersidan på alla trådar ? De finns ju i orange, blå röd, grå.. Någon som vet vad de betyder ? Jag har undrat detta under en väldigt lång tid nu. Hoppas någon kan stilla min tankebubbla kring detta lilla problem :cool::rofl:

Sv: De färgade fyrkanterna i sidan på trådarna?

Ställ dig i forumet (t.ex. Bukefalos-hjälp) och scrolla dig längst ner på sidan :idea:

haha oj då ><..nu blir jag väl idiot-stämplad xD.. exakt vad innebär en "het tråd" då? det står väl inte med nån stans, eller ? :rofl:

Provat att hålla muspekaren över bilderna därnere :angel:

å nej ! :crazy: va pinsamt detta blev... haha :rofl:.. oj oj oj.... jaja tack för dina svar iaf. jag känner att jag ligger på samma nivå som en krukväxt just nu...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 654
Senast: Amaranthe
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 453
Senast: LelleLilla
·
Ridning Hej allesammans! Vet inte om tråden ligger rätt, hittade inget som passade klockrent... Till att börja med så är det inte aktuellt med...
Svar
17
· Visningar
2 214
Senast: Vogue
·
Hästhantering Hej! Har lite funderingar kring detta med att leda föl... Vi har en 70-väg som korsar vår gård (stall och vinterhage på ena sidan...
2
Svar
25
· Visningar
5 278
Senast: Grandezza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar