E

Egonson

Okej.. Nu har jag laddat hem och installerat DC++. Men jag fattar noll! Hur gör man för att ladda ner t.ex en låt??

Vad är hubbar, vilken hubb ska man ha, hur söker man, hur laddar man ner? Och allt annat som man behöver veta *totalt grön på detta*
 
Sv: Dc++

Jag har också precis laddad ner & jag fattar heller ingenting. :D Får väl kolla runt lite, kanske kommer på. ;)
 
Sv: Dc++

Det måste finnas ett antal trådar om samma ämne här på buke, så det är nog bara att söka. :)
 
Sv: Dc++

Jag hade kunnat hjälpa till men det känns så jobbigt att dra det här på Buke när det redan finns 1 miljon trådar om DC++ ;)
 
Sv: Dc++

Jag sökte & hittade en tråd som det fanns en guide i typ. Så nu är jag jag proffs på DC ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
124
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp