F

Fjomp

har lite frågor.. Har tömt datorn nu.. men kan man få massa virus från t.ex. Kazaa fast att man har både brandvägg och antivirus-skydd? :confused: har ingen koll :crazy:
 
Sv: Dc++

själva programmet kazaa är iof enligt mig ett stort virus och jag skulle föredra DC.

men har du en okey brandvägg och ett uppdaterat antivirus prog så ska d inte vara någon större fara ska du se.
 
Sv: Dc++

Ey youre back! :)

Jag skulle nog inte ta hem Kazaa. Vi hade både brandvägg och antivirusprogram men fick virus gång på gång på gång när vi hade Kazaa...
 
Sv: Dc++

DC++ då? Mamma och pappa dödar mig om jag tar hem massa virus :cool:
 
Sv: Dc++

Ja här har det funkat hittills iaf, superbra är det.
Fast virus har vi fått, men inte i samma mängd (bara ett på hur lång tid som helst), men tror inte det berodde på dc++
 
Sv: Dc++

jag har fått hem DC++ och jag försöker söka efter låtar/artister men det hittar ingenting! :crazy:

E inte det där kazaa-programet fullt med virus? :confused: jag har absolut ingen koll, men kazaa var lättare att förstå än DC++ :(
 
Sv: Dc++

Nej inga virus i det. När du startar dc, gå först in på settings, sharing. Lägg sen till grejer att dela ut där. När den kollat igenom allt så ser du hur mycket du sharerar. Gå sen in på public hubs, sortera efter sharesize och gå sen in på de du vill. Annars är detta en bra hub dc.thepiratebay.org (quick connect och skriv in).

Kul å se dig föressten ;)
 
Sv: Dc++

Just ja, sen på settings under general, byt till passive under connections.
 
Sv: Dc++

men då kan jag ju ta bort DC++ och ladda hem Kazaa-grejen eftersom jag redan vet hur man gör på Kazaa :) eller? för jag fattade inget på DC++ av det du skrev :crazy:

kul o se dig med :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: _Taggis_
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 626
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp