F

Farouk

Är det bara jag som har problem? :confused:
Kan inte ladda låtar öht.

Har testat med både version 0.4034 och 0.400 (0.400 var det en som tipsade om)

Blir galen! :(
 
Sv: Dc++...

Fattar inte riktigt problemet? Kan du hitta låtar? Komma in på hubbar?
 
Sv: Dc++...

De flesta versioner av DC++ fungerar skulle jag tro. 0.4034 är den senaste men bör inte ha någon större betydelse vilken du har.

Svårt att ge något råd när man inte vet problemet. Startar programmet öht? Har du gjort alla inställningar som behövs? Har du tillräckligt att dela ut och har du kommit ihåg att verkligen dela ut det också?
 
Sv: Dc++...

Jojo, alla inställningar stämmer :)
Det fungerade ju för bara ett tag sen (0.4034 var den första versionen jag laddade ner) men sen la det av.
Har fungerat lite av och till :crazy:
Har 0.400 nu.

Aja, vi får se.
Hörde ngt om att det skulle ha med XP att göra...?
Låter knasigt!
 
Sv: Dc++...

Jag gjorde en grov miss och a inställlning på active, kunde inte tanka ett skit, kom in på hubbar men kunde inte tanka.
Växlade till passive och då hoppade skiten igång igen.
 
Sv: Dc++...

Men ååhhh, jag vet inte ens hur DC++ funkar :crazy:
Vet inte hur jag gör, inte någonting... Det här ingår inte i Data A kursen vad jag minns men vafan, jag fick MVG så någonting borde man väl fatta. Tydligen inte :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
399
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp