Smurfmodesty

Trådstartare
Jag har fått problem att koppla upp mig mot DC++
Har precis uppdaterat till den senare versionen (0.401) men det funkade inte innan heller.
Det står: Download failed: Disconnected (http:hublist.org/PublicHubList.config.bz2)

Har jag fel adress? Eller vad är fel?
 
Sv: Dc++

Vad krävs för DC++ på datorn?
En kollega sa till mig att det är i princip kört om man inte har över 100Gb hårddisk? Stämmer det?
 
Sv: Dc++

Det är rent skitsnack!

Det som däremot kan bli problem med är nedladdningen. Många hubbar kräver att du ska ha 15-35 Gb att dela ut.

Kolla de tidigare trådarna om DC++, där har jag länkat till sidor med info på svenska.
 
Sv: Dc++

Nu fattar jag inte vad du menar.

Det räcker bra med en HD, sen att jag o många med mig har delat upp HD:n i partitioner är ju en annan sak.

Det du ska tänka på är att inte dela med dig av installerade filer och inte heller av sånna filer som inte är helt komplett nerladdade.

Gör en mapp som du kallar för t.ex »Hämtade filer« till den dirigerar du nerladdade filer. I den mappen kan du sen göra nya mappar t.ex »Musik«, »Program«, »Bilder« dit du flyttar filerna när de är nedladdade. Dessa mappar låter du folk ladda upp från. Inte direkt från »Hämtade filer«.

Behöver du bättre support får du PM:a mig
 

Liknande trådar

Mat Den senaste tiden har jag funderat medan jag har hackat lök. Förut har alltid ögonen tårats trots glasögonbärare, men numera sker aldrig...
2
Svar
33
· Visningar
921
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 932
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: underensten
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp