Davisboots

Miljon

Trådstartare
Går dessa att få tag på i Sverige? Inte No Turn Bell Boots, sådana hittade jag på någon westernsida, utan de vanliga Bell Boots.
De har så himla bra kvalitet, jag köpte ett par för säkert över 5 år sedan, och de är fortfarande som nya. Skulle verkligen vilja ha tag på ett par till, men var? Beställa från USA känns som en dyr historia.

Det finns inte att få tag på. Jag har letat men inte hittat. Är verkligen bra kvalitet. Tror inte det är så farligt att beställa från USA ändå.

Det finns inte att få tag på. Jag har letat men inte hittat. Är verkligen bra kvalitet. Tror inte det är så farligt att beställa från USA ändå.

Åh, typiskt! :( Får kolla upp beställning från USA då, om ett par månader eller så.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
483
Senast: Fetaost
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
837
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat