Davis splint boots

Elanor

Trådstartare
Tänkte köpa mig ett par Davis splint boots, men vet inte vilken storlek jag ska välja. Hästen min har ganska korta skenben.. Mätte ett par andra splint boots som passar bra och de är ca 23-25cm. Nån som har Davis och kan mäta sina? :)
Och sedan problem nr 2; Vilken färg? Har en palomino! Har redan benskydd i färgerna svart, rött, vitt, turkos, brun och kornblå så jag funderar på att ta en helt ny färg. Limegrön kanske? ;)

Tack för hjälpen!

Sv: Davis splint boots

Det är snyggt! Men det lutar seriöst åt limegrön! :D Har en filt i den färgen också..

Sv: Davis splint boots

jag funderar på att köpa orangea till min lilla men hon har kanske ingen användning för dom ännu haha är lite sugen på att köpa ett par blå eller rosa till den stora.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 346
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 095
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 734
Senast: Supersalt
·
C
Utrustning Jag ska köpa ett par framben senskydd. Eskadron. Bruna. Stl Full. Men så hittade jag fyra olika sorter :confused: och jag undrar vilken... 2
Svar
28
· Visningar
2 934
Senast: pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka