Datorn hänger sig...

milly

Trådstartare
så fort man sätter på skrivaren! SUCK. vad är det för fel??
Förra veckan skrev jag ut mycket och det fungerade bra - men sen helt plöstligt har det hänt nåt.

Så fort man sätter på skrivaren vill inte datorn starta upp program (t ex microsoft works, illustrator) eller så hänger den sig!
Det står där längst uppe "Illustrator (svarar inte)" åsså kommer det en ruta efter ett tag som säger "Det här programmet svarar inte" "Avsluta nu" eller "Avbryt".

När skrivaren INTE är går det bra...
 
Sv: Datorn hänger sig...

milly skrev:
*putt*

Ingen som kan hjälpa mig? :crazy:
låter som en program konflikt..
ibland kan det räcka med omstart, ibland en defragmentering och ibland kan man få avinstallera programvara och installera om.
 
Sv: Datorn hänger sig...

Okej tack för ditt svar! :bow:

Omstart räcker INTE, detta problem kommer varje gång man har skrivaren på.

Ska testa dina förslag! (eller säg till sambon att göra det :angel: )
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
42 983
Senast: Artline
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 477
Senast: Saeta
·
Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 218
Senast: LuckyMe
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 082
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp