Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick inte du med dig nå program när du köpte telefonen?
Brukar vara så att man får ett program samt kabel.
Titta på tradera.com där kanske det finns nån billig kabel.
Har inte så mkt nytta av program utan kabel... programmen går ju att ladda ner från nätet om man behöver. Fick en CD men den fungerar bara om man har IRport på datorn och det hade jag inte
Du skulle ju förstås kunna köpa en IR-port istället. Det går nog att få en sådan för ett par hundralappar. Men det går nog betydligt långsammare med IR än med kabel, så om du inte har nytta av en IR-port av annan anledning så är det nog bäst att köpa en kabel i alla fall.
IT & mobiler
Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.