lil-sis

Trådstartare
Jag behöver en kabel för att kunna ladda upp bilderna från telefonen till datorn men måste jag köpa originalet för 500kr??

Det är till en Sharp GX20 och programvaran finns på internet på de sidor som säljer kablar för 200...

Fick inte du med dig nå program när du köpte telefonen?
Brukar vara så att man får ett program samt kabel.
Titta på tradera.com där kanske det finns nån billig kabel.

Har inte så mkt nytta av program utan kabel... programmen går ju att ladda ner från nätet om man behöver. Fick en CD men den fungerar bara om man har IRport på datorn och det hade jag inte :mad:

Du skulle ju förstås kunna köpa en IR-port istället. Det går nog att få en sådan för ett par hundralappar. Men det går nog betydligt långsammare med IR än med kabel, så om du inte har nytta av en IR-port av annan anledning så är det nog bäst att köpa en kabel i alla fall.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
318
Senast: Anna-Bella
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: Krålus
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
997
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama