Darrar i hela kroppen.

U

uthasego

Hejsan!
Min lilla katt väger vanligtvis ca 2 ½ - 3 kg, en väldigt nätt liten dam.
Nu är hon högdräktig och ska snart ha kattungar och väger 5 kg!

Hon orkar inte göra speciellt mkt, hon vankar runt, äter och dricker hela tiden men mest sover hon. Kan ju säga att detta brukar annars vara en väldigt livlig katt som är uppe på alla hyllor och har ner någonting i veckan. Inte en lugn stund :smirk:

Iallfall, när hon sover så darrar hon i hela kroppen, ibland ritkigt mkt så hela hon vibrerar. Och när hon ligger på rygg eller på sidan så drar hon liksom tills sig alla fyra ben i varje andetag.

Är detta normalt?
har aldrig sett det innan och blir lite orolig.:o

Sv: Darrar i hela kroppen.

Har inget vettigt svar men det brukar min hankatt också göra ibland när han sover eller ligger och gosar. Har inte märkt att han mår dåligt av det.

Sv: Darrar i hela kroppen.

Rådfråga en veterinär. Eftersom hon är dräktig kanske det kan hända att hon har brist på något.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 194
Senast: Skjøldur
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 486
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
801
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 020
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar