Danska försäljningsstall??

P

peppie

tänkte att jag skulle över till danmark o köpa en ungponny.. nu till frågan? nån som vet några försäljningsstall man kan leta i :confused:? ska bara vara en "skruttponny" lr va man ska säga :crazy: ingen jätte fin. :D nån som vet?? :bow:

Sv: Danska försäljningsstall??

Vet inte direkt något försäljningsstall, ifall du eventuellt skulle vara intresserad av att köpa av privatperson kan du ju alltid kika in heste-nettet.dk där finner du annonser.

det ska även finnas en sida som heter hesteforum.dk, eller något sånt. Tänk på att priserna är danska kroner, om du vill räkna om dem kan du alltid gå in på xe.com och sedan currently conventer (eller något sånt heter det) jättepraktiskt!

lycka till!

Tjaa! jag köpte ju Codie i Danmark! Kolla på www.horse.dk så kan du ju kolla på de länkarna till olika stall också. Tycker dock att din och Linnsans idé låter mycket vansklig:crazy: Tänk på vilka hemska kostnader ni kan åka på med en sjuk skruttponny :smirk: Jaja, det blir säkert bra!
Hoppas allt är bra annars!

äh, ja blir ju alltid av me massa pengar. kan lika gärna bli av me lite till :rofl: hihi puss twin

haha men nu fick vi ju en stor polle att ha projekt till :smirk: :cool: :D :) :banana: :bump: hehe

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
772
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 040
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar