dammkänslig häst!

S

Sara_88

har en 7årig korsningsvalack som är dammkänslig och har därför problem av att vara i ridhus och på ridbanor, söker därför en lösning eftersom jag inte vill skippa träningarna! hade en fixidé om att man kanske skulle kunna lösa de med något sorts "filter" men tycker att de borde vara fler med samma problem och då borde de ju finnas något att köpa! (svårt att tvinga klubben att vattna ridhus och banor bara för att jag ska kunna träna så söker en annan lösning först å främst.) tacksam för all hjälp! /Sara

Liknande trådar

Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 662
Senast: warg
·
Anläggning Hej hästmänniskor runt stockholm! Jag är en arbetande student som efter avslutad kandidat (i sommar) vill söka mig vidare till...
Svar
9
· Visningar
1 799
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 295
Senast: Åsa A
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 033
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka