Jag lägger mig ständigt för sent, ångrar mig VARENDA morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag kan Absolut inte se sånt på video eller göra det själv heller. Varken på mig själv eller andra. Huuuuh! Jag mer bara sitter och petar.@Sel Då är vi två .. Händer Sambon ber om klämma finne, jag han förstår inte varför jag tycker äckligt när jag lätt kan se på "pimple popper" eller Veterinär program m.m
Jag kan gå runt på jobbet ibland och muttra och stänga skåpluckor......Åhh, jag får klåda av alla öppna skåpsluckor/lådor jag läser om här!!!! Jag står inte ens ut med att jag (ibland) har lite för lite fart så någon skåplucka står och glipar lite! Eller att det kommer en liten del av en strumpa ivägen på strumplådan så den ej går igen riktigt. Finns inte en chans att jag skulle kunna lämna det så!
Jag lägger bort snus lite överallt jätteäckligt jag vet! Konstigt eftersom jag är pedantisk i övrigt.
Åhh, jag får klåda av alla öppna skåpsluckor/lådor jag läser om här!!!! Jag står inte ens ut med att jag (ibland) har lite för lite fart så någon skåplucka står och glipar lite! Eller att det kommer en liten del av en strumpa ivägen på strumplådan så den ej går igen riktigt. Finns inte en chans att jag skulle kunna lämna det så!
Håller medÅhh, jag får klåda av alla öppna skåpsluckor/lådor jag läser om här!!!! Jag står inte ens ut med att jag (ibland) har lite för lite fart så någon skåplucka står och glipar lite! Eller att det kommer en liten del av en strumpa ivägen på strumplådan så den ej går igen riktigt. Finns inte en chans att jag skulle kunna lämna det så!
Varför skulle man inte kunna lämna toadörren på glänt? Stänger folk dörren till badrummet bara för att?Och jag är den där jobbiga som lämnar luckorna på glänt, toadörren också
Och jag är den där jobbiga som lämnar luckorna på glänt, toadörren också
Fast det låter lite som en olat att skälla på andra om saker..Jag märker när jag läser hur min irritation stiger och stiger. Klarade inte hela tråden... Jag har extremt få olater och är också därför hemsk att bo med. Skällde ut mina föräldrar hela tiden när jag bodde hemma för att de var så stökiga, och var de bortresta mer än en dag kom de hem till ett undanplockat hus och blev sura på hur rent det var.
Men, ingen är perfekt: När jag jobbar eller fokuserar händer det att jag pillar mig i hårbotten utan att tänka på det. Så jäkla äckligt, och slutar så fort jag kommer på mig själv.
Ånej, sådär gör min sambo med precis allt, jag blir galen på det!Jag kan bidra med denna olat
Men jaa!Åhh, jag får klåda av alla öppna skåpsluckor/lådor jag läser om här!!!! Jag står inte ens ut med att jag (ibland) har lite för lite fart så någon skåplucka står och glipar lite! Eller att det kommer en liten del av en strumpa ivägen på strumplådan så den ej går igen riktigt. Finns inte en chans att jag skulle kunna lämna det så!
Sant, men som tonåring kändes det nog som att det hörde till, även om jag skällde på 'fel' saker. I vuxna relationer har jag tack och lov blivit mer diplomatisk. För det mestaFast det låter lite som en olat att skälla på andra om saker..