Dåliga handleder

N

*nuthella*

Jag har lite problem med dåliga och svaga handleder, någon som har tips på hur man kan träna för att det ska bli bättre?

Sv: Dåliga handleder

Min sambo har en rund sak som ser ut som en boll (heter powerball) den "snurrar invändigt" (vet att jag förklarar dåligt :crazy:) och så ska man följa med med handleden i rörelsen, superbra för handlederna! Han skaffade den efter att han fick en fraktur i handleden vid en inlines olycka... Hjälpte honom jättemkt!:D

Sv: Dåliga handleder

Du kan träna med hjälp av en 0,5 liters petflaska med vatten. Ha flaskan i handen. Lägg armen mot något så att du får stöd och ha handen utanför. Böj handleden upp och ner. Du kan ha handen plan och vriden för att träna på olika sätt.

Hoppas att du förstår hur jag menar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: Shpongle
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar