S
swing
Surfade runt lite på hästannonser och vad får jag se, min medryttare har satt ut annons om att hon söker medryttar häst! Hon har ridit hästen några dagar i veckan sedan i våras och vi har blivit bra kompisar och det har gått bra med hästen. Hästen har lite ideer för sig ibland med det har inte verkat vara några större problem.
Nu har hon i 2-3 veckor kommit med olika anledningar till att inte rida... och nu förstår jag varför, hon vill tydligen inte rida min häst längre. Visst, men kan hon då inte säga det till mig så jag vet?! Blir så jäkla arg och besviken! Här trodde man att man fått en ny kompis och en bra medryttare men inte...man kan helt enkelt inte lita på folk!
Behövde skriva av mig tror jag..
Nu har hon i 2-3 veckor kommit med olika anledningar till att inte rida... och nu förstår jag varför, hon vill tydligen inte rida min häst längre. Visst, men kan hon då inte säga det till mig så jag vet?! Blir så jäkla arg och besviken! Här trodde man att man fått en ny kompis och en bra medryttare men inte...man kan helt enkelt inte lita på folk!
Behövde skriva av mig tror jag..