Filbunke
Trådstartare
Hunden käkar numera färskfoder, vilket hon älskar. MEN många av dem luktar ju något så fruktansvärt illa och det känns som att hela hon stinker efteråt. Förutom att det sätter sig i skägget luktar hon ju ur munnen och värst är det när hon ätit laxfodret. Jag står inte ut! Hon kan ligga 1 meter ifrån henne och jag tycker ändå att hon stinker fisk.
Finns det något (ofarligt) man kan ge hunden så det slutar stinka så dant? Borsta tänderna funkar inte, (tandkrämen smakar leverpastej och luktar också så illa) och att tvätta skägget tar bara ur lukten från just skägget men inte ur käften.
När hon var valp satte hon i sig ett av mina lypsyl som doftade hallon och då luktade hon gott, men det är ju inget alternativ
Finns det något (ofarligt) man kan ge hunden så det slutar stinka så dant? Borsta tänderna funkar inte, (tandkrämen smakar leverpastej och luktar också så illa) och att tvätta skägget tar bara ur lukten från just skägget men inte ur käften.
När hon var valp satte hon i sig ett av mina lypsyl som doftade hallon och då luktade hon gott, men det är ju inget alternativ