Dags att gå vidare? Byta häst eller bita ihop?

Sv: Dags att gå vidare? Byta häst eller bita ihop?

Åh vad roligt det är att höra sånt! Känns ovant, men jag blir så stolt :D Hoppas också att det blir mycket skoj framöver...
 
Sv: Dags att gå vidare? Byta häst eller bita ihop?

Jag har verkligen fått kämpa med min häst och efter ett tag gick det relativt bra. Sedan fastnade vi och allting kändes bara skit rent ut sagt. Satte till och med ut henne på annons. Men en dag insåg jag att det var mina mentala begränsningar och min ovilja till att arbeta som gjorde att vi fastnat. Efter det hittade vi tillbaka till varandra och nu går det bättre än någonsin :) Vi har till och med börjat hoppträna regelbundet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 140
Senast: mamman
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 951
Senast: Mia_R
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 387
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 753
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp