landsbygdsbo
Trådstartare
En partiledare sätter sig i en kärra ute på brommafältet, för att flyga till visby och valtala, bla om att lägga ner brommafältet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dubbelmoral är dubbelt så bra som vanlig moral!Det verkar vara det normala nuförtiden. Även om man är emot RUT så använder man systemet (fast det är frivilligt). Även om man är emot ombildning av hyresrätt till bostadsrätt köper man bostadsrätten. Även om man är (s)-riksdagsman så säljer man sitt välfärdsbolag med en grym vinst.
Det verkar vara det normala nuförtiden. Även om man är emot RUT så använder man systemet (fast det är frivilligt). Även om man är emot ombildning av hyresrätt till bostadsrätt köper man bostadsrätten. Även om man är (s)-riksdagsman så säljer man sitt välfärdsbolag med en grym vinst.
Smutskastning kallar jag det hela. Eller menar ni även att politiker som är emot TV-avgift ska skita i att betala den?
Nej, det är inte smutskastning - det är dubbelmoral från politikerna sida. Att jämföra med TV-avgift är ju lite löjligt kan jag tycka då det ju är en lag. Har man ingen TV så slipper man ju naturligtvis betala TV-avgift. Har man TV så måste man betala eftersom det är lag på det oavsett vad man anser om avgiften.
Vad jag vet så är det ingen lag på att man måste flyga från Bromma. Är man så emot Bromma så väljer man gissningsvis att flyga någon annanstans ifrån för annars är det dubbelmoral.
Tja, okej. Alla politiker är hycklande svin, så att bry sig om enbart Sjöstedt är smutskatsning.
Trådar om andra politiker att smutskasta startar du med hjälp av knappen [Posta ny tråd].Tja, okej. Alla politiker är hycklande svin, så att bry sig om enbart Sjöstedt är smutskatsning.
Dubbelmoral är dubbelt så bra som vanlig moral!
Läs tråden, den är inte så lång. Då kan du se att diverse politiker avhandlats. Eller är Jan Emanuelsson bara Sjöstedts alter ego?Tja, okej. Alla politiker är hycklande svin, så att bry sig om enbart Sjöstedt är smutskatsning.
En partiledare sätter sig i en kärra ute på brommafältet, för att flyga till visby och valtala, bla om att lägga ner brommafältet.....