Dagens klädbytardag

Barbabelle

Trådstartare
Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd men en barntröja var trasig under armen upptäckte jag hemma. Trist att folk lämnar in trasiga saker.

Inget som anordnas här idag. Hade andra planer ändå men nångång blir det väl av att medverka på en.

Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd men en barntröja var trasig under armen upptäckte jag hemma. Trist att folk lämnar in trasiga saker.
Föll för oss, vi har inga kläder vi inte använder... ☹️

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 562
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
794
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023