Dagens Hoppning!! Kommentera!!

M

midnight surprise

Idag hoppade jag lite små hinder på ridbanan och vill ha kommentarer på dessa otroligt konstiga kort.. jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg dom!!:rofl: :rofl:
Inte den bästa sadeln..:( Söker desperat NY!!!
Kommentera!!
Fast kommentera helst inte mig! Jag har haft bättre hopptillfällen!!:crazy:

LillanochTillyHoppbilder008.jpg

LillanochTillyHoppbilder010.jpg

LillanochTillyHoppbilder011.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dagens Hoppning!! Kommentera!!

Lite dålig eftergift, men du ser ut att ha en jättefin häst med bjudning.

:bump:

Kommentera!!
Fast kommentera helst inte mig! Jag har haft bättre hopptillfällen!!:crazy:

Men om vin inte får kommentera din ridning, vad ska vi då kommentera?

Söt ponny, men eftersom det är så lågt och ponnyn har bakbenen kvar i marken på alla bilder, går det inte att säga så mkt om tekniken.

Mer eftergift mot munnen önskas´, och på mittenbilden lutar du väääldigt mycket.

hmm ja det e klart,.. fast jag tänkte mest på vad ni tycker om den duktiga i hoppet, Lillan..

mm ja vet, det ser ut som att jag blåhåller henne i munnen över hindret men jag gör faktiskt inte det jag bara håller kontakt..:crazy: :)

i hoppgnägg på hoppteknik tråden har jag lagt in löshoppningsbilder.. kommentera gärna hennes teknik där..:)

Senast ändrad av en moderator:

Mjo, men du kunde kanske handen lite mer längs mankammen? På bilderna så har du dinna händer mer "mot din egen mage" än längs mankammen.

Estivuz: hehe jaa :angel: jag har fått tillsägelser från många tränare att jag ibland försöker "lyfta hästen" över hindret..:o :angel: så det är då någonting jag jobbar på..:)

MoQ: just nu har jag en syntet allround XV 17". Jag söker en hoppsadel, gärna hubertus men det spelar inte så stor roll, den ska vara flatback, gott skick, V och 17.5" kanske 18"... Bra pris..:angel: :)

Tack!!:) :) Min lilla ängel!:love: :love:

inte L:s bästa dag kanske... vet att ni båda kan bättre... men söt är hon iaf.. hihi

Jag tycker hästen hoppar trevligt, ser bra ut! Du skulle kunna släppa efter lite så du inte håller balansen i munnen på hästen. Annars ser det trevligt ut!

Estivuz: hehe jaa :angel: jag har fått tillsägelser från många tränare att jag ibland försöker "lyfta hästen" över hindret..:o :angel: så det är då någonting jag jobbar på..:)

QUOTE]

Hade också lite samma problem förut :angel:
Prova att hugga tag i manen några gånger, bara för att få "den rätta känslan". Eller så gör du en tygelbrygga, det brukar funka! :)

Jag vet att jag inte får kommentera dig men jag måste bara säga att du absolut inte får luta dig åt ett håll över hindren! Du MÅSTE vara rak över..detta är jätte viktigt.. /C*

Din han går nästan bakåt = inte bra... ;)
Sen så slänger du dig på sidan väldigt kraftigt = inte heller bra...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 147
Senast: Juli0a
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 472
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 258
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka