fejko

Trådstartare
Hur lossar man runda bultar som jag har på mitt sprillans nya Böckmann-släp? Jag vill inte använda polygrip eftersom jag då förstör dem ( de är svartmålade). Kan vara så att det är en liten hatt som sitter på bulthuvudet. Vet inte om det är plast eller metall men hårtt sitter dem. Hårt ska det vara (jäkla telefon)

Sv: Däckbyte

Är du säker på att det är bultar och inte snygga skydd/knoppar som sitter utan på bulten? Dom brukar vara i plast och dom drar man av så sitter bulten under.
Är det verkligen runda bultar så bör du ha fått med något specialverktyg för att lossa dom när du köpte vagnen-

Sv: Däckbyte

Jag tror det är snygga skyddsknoppar men hur får man bort dem utan att förstöra dem?

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 321
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 278
Senast: Mkb
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat