- Svar: 51
- Visningar: 2 920
Yay! Not!! Jag visste att den skulle komma men hoppades ändå att jag skulle slippa. Tji fick jag Jag är ännu tröttare än jag brukar och har nästan konstant ångest och känner hopplöshet och att allt är meningslöst. Jag har ingen matlust och har tappat nästan 2kg på två veckor och dricker inte tillräckligt heller vilket såklart gör att jag blir ÄNNU tröttare och får huvudvärk. Att jag blev rätt dålig efter covidvaccinationen förra veckan har ju inte gjort saken bättre för nu blir jag andfådd för minsta lilla också, men det hoppas jag att det släpper snart.
Jag vet inte hur jag ska klara vintern när jag är så dålig redan innan den ens har börjat. Det är nästan så det känns skönt att två av hundarna måste vila pga skador för då slipper jag ha lika dåligt samvete för att det inte blir några långpromenader.
Jag äter redan d-vitamin och en massa andra kosttillskott så tror inte att jag kan lägga till något där och att öka elvanse har inte heller gjort någon större skillnad.
Mest en gnälltråd för tyvärr tror jag inte att det finns något som kan göra allt bättre
Jag vet inte hur jag ska klara vintern när jag är så dålig redan innan den ens har börjat. Det är nästan så det känns skönt att två av hundarna måste vila pga skador för då slipper jag ha lika dåligt samvete för att det inte blir några långpromenader.
Jag äter redan d-vitamin och en massa andra kosttillskott så tror inte att jag kan lägga till något där och att öka elvanse har inte heller gjort någon större skillnad.
Mest en gnälltråd för tyvärr tror jag inte att det finns något som kan göra allt bättre