Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jättefina bilder på jättesöta barn som alla visar. :love: Jag hinner inte med att kommentera...hinner knappt sitta vid datorn övht med 2 små gossar som pockar efter min uppmärksamhet hela tiden.

Har iaf samlat ihop lite bilder nu som är tagna senaste veckorna...

Likisar... Sambon tycker jag är lite fjantig som har lika kläder till pojkarna. Jag tycker det är kul.
n740919602_2240497_4525.jpg

Jesper kämpar med att rulla runt & Emil övervakar det hela.
n740919602_2240520_9885.jpg

Jesper behöver inte lära sig att förflytta sig i gåstolen, det fixar Emil så bra.
n740919602_2240524_5767.jpg

Busar med mamma.
n740919602_2240528_6617.jpg

Bra att ta babygymmet till hjälp när det blir för jobbigt att rulla runt själv.
n740919602_2240534_4836.jpg

Alltid lika go & glad.
n740919602_2240535_5431.jpg

Minns när jag köpte dessa långkalsonger till Emil, då var han nyfödd och dom fanns bara i 86/92 som minsta strl. Jag tyckte dom var så coola. Tänkte att han kommer väl aldrig att växa i dom. Men nu kan han ha dom...tiden går alldeles för fort...
n740919602_2240507_1160.jpg

Precis som pappa & farfar...
n740919602_2240515_6217.jpg

Emil rockar loss med pianot. :D
n740919602_2240516_6477.jpg

Sambon undrade idag om vi inte skulle skaffa ett syskon. Vet inte om han var allvarlig eller om han bara skulle testa mig... Jag är ju inte sen att hänga på... :angel: Men har lovat mig själv att vänta tills i höst iaf innan jag blir gravid igen av lite olika anledningar, få se om vi klarar det. ;)

Avvis jag blir på din sambo, jag vill också skaffa syskon till mina pojkar! Fast, jag har det fortfarande ganska jobbigt med en krävande Alvin, jag tänkt häromdagen på att han faktiskt är precis lika krävande som när han var nyfödd och jag fick bära på honom hela tiden. Allt det här uppmärksamhetssökandet/närhetsbehovet ändrar bara form, jag har inte ett dugg mer tid bara för att han är äldre :crazy: Elis däremot har ju varit självgående sedan vi knallade utfrån BB.

Vid närmare eftertanke väntar vi nog med fler barn :angel:

*kl*
Underbara bilder ni lagt in!! :love::love: Klistrar in en liten bild av våran lilla tös också, föddes i torsdags, alltså 19 februari.
090204+058.jpg

Ohh! Va söt! Hon ser väldigt snäll ut!

Ni har så söta barn allihopa.

Här kommer två nya på mitt lilla troll. Hon växer så det knakar.

DSC_0385.jpg

DSC_0386.jpg

*kl*
TACK!!! Ja hon är väldigt snäll också, ha ha ha! :D Men hon tycker mamma är lite dryg just nu då amningen tjorvar lite, suck! Alltid ska det väl vara nåt!
090204+093.jpg

Så söööööt!!!

LitenIsa: Vad stor hon har blivit! Underbar blick!

Här kommer en ny på min fyra veckors skrutta (fyller en månad i morgon, herregud vad tiden går!)

//julia

Visst gör den! Jämfört med graviditeten som varar tre evigheter går tiden med barnet utanför magen så jäkla snabbt! Sötast är hon ju!

Och Muehh vilka gosiga fötter :love:

Här kommer lite bilder på Alfons, han måste ju också få vara med ;)

En nyfödd Alfons med pappa uppe på neonatalavdelningen
26343990.jpg

5 Månader gammal
26343994.jpg

26343995.jpg

Tänk, det var inte längesen vi satt i samma tråd och klagade över våra förvärkar och sammandragningar. Och nu har vi båda våra små prinsessor ute:D.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 348
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka