Då har man blivit kattägare då..

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 808
Jag har alltid haft katt men har nu flyttat ihop med min sambo i eget.. så idag köpte jag inte en, utan TVÅ underbara små kissepojkar!! :love: De kommer hem om två veckor och jag är i full gång med att hitta bra namn åt dom!
Det enda jag vet än så länge är att det ska börja på S.. Jag tycker Silver och Safir är fint men.. ja vi får väl se. :D Ska snart börja inreda lite med diverse kattiga föremål här.. this is life! :D :cool:

De är blandras katter, vet att deras mamma är 1/4 siames.. men hon har även norskskogskatt i sig. Ungarna korthåriga dock. :)

Vad roligt att du får hem 2 missar.
Jag skulle ha en misse. Han skulle heta Anders .
Men sen fick jag med en "extra" katt, och jag visste inte vad jag skulle kalla henne.
Så jag tog namnet ur almanackan. Hon heter numer Majvor . (På bilden ligger hon och sover på hunden Daisys ben!)

Jaaa! :love: :love: :love:
Han är jättesöt, men det är Majvor också egentligen. Bara det att hon syns lite dåligt på bilden när hon ligger på hundens ben :D

Det tror jag säkert. Du får gärna lägga in en bättre bild
på henne :) Och en till på anders :love: ;)

Liknande trådar

Katthälsa Ni som har haft en katt med livmoderinflammation, vilken behandling har er katt fått? Och hur har det gått? Min katt är under...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Tsaren
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka