D-tävlingen i vartofta.

Gordon

Trådstartare
Halloj gott folk.
Var de nån av er som var ivartofta och tittade el tävla?
Jag såg iallafall 2st syskon med barbiehästen.
Stannade inte så länge såg bara trailen och pleasure youth.
Synd att de var så lite folk där, verkar som folk börjar gå i ide nu.
Glö, inte att de är en till tävling den 18november... ;)

Sv: D-tävlingen i vartofta.

Dt var SWRs KM va? Var de många tävlande då?

Hej
Nej inte enligt mig var de inte många. kan inte säga nått antal d¨å jag inte var där så länge,typ 3tim för jag kom ju naturligtvis när de var lunch. Inte så brigth.
Jag är så glad har min kompis från CA,USA som kommer hit i 3v from 27okt. Ska bli så kul. Har beställt lite smågrejer får se om hon får med sig nått.( om man nu ska byta ämna i tråden):bump::banana::bow:

*ett utav syskonen med Barbie-hästen anmäler sig*

Visst var vi där alltid! :D Jätterolig tävling, underbara ridbanor också och lika underbart väder!
För mig gick det lilka underbart i ridningen också. Blev Klubbmästare i Ranch Trail och pleasure Youth.

tyvärr var publiken inte den roligaste :o hehe Fick inga som hälls applåder
när jag på egen hand sprang mitt första ärevarv :confused::rofl: Nästa gång SKA hästen med in på banan...

GRATTIS till "titlarna". En liten fågel viskade i mitt öra samma dag tävlingen var ;).

Vad tråkigt att folk inte "hejjade" på. Publikstöd är ju jättekul att få även om det är en mindre tävling.

Haha precis :D Hästen är ju van att galoppera,
jag behöver lite uppmuntran när jag ska ränna runt
i ett ridhus med chaps och sporrar ;)

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 031
Senast: Lycan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 576
Senast: _Taggis_
·
Western Hej! När det blir egen häst kommer pållen troligtvis mest vara för nöjesridning, men visst hade det varit roligt att tävla i både trail...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Void
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 390
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025