D-tävling Sjuhärad-Borås

lakrits

Trådstartare
Den 16 september så är det en D-tävling som arrangeras av Sjuhärad-Borås klubben.
De har dock ingen hemsida och vet inte hur jag ska få kontakt med dom om en propp.
Har tävlat för dom tidigare men har tyvärr inte kvar mailadressen.
En av dom är här på buke men inte så aktiv så jag undrar helt enkelt .....

*Någon som vet/har någon propp på denna tävling?
*Någon mer som ska dit?

Sv: D-tävling Sjuhärad-Borås

Har tyvärr ingen propp, då jag inte heller kunnat gå in på någon hemsida eller så. Men jag planerar att åka dit :D Det är ju jättenära mig, plus att jag känner några personer i klubben.

Ja...var ju hos dom jag tävlade sist och deras tävlingsplats är ju så härlig.
Men det är ju inte så långt kvar så det borde ju finnas en propp klar.
De förra därifrån har jag fått vid förfrågan då de inte lagt ut dom på någon annans hemsida heller.

Jag hade också tänkt åka dit. Men man får väl fixa fram ett telefonnummer då? :smirk: ingen som har det?

Nej....inte jag i alla fall...då hade jag ringt direkt i stället för att efterlysa här ;)

får man lägga ut mail adresser här då??? för jag har en mail adress till malin T... henne fick jag svar ifrån när jag mailade ang 1 maj tävlingen iallafall...

Det är hennes adress jag också har haft...som nu är borta.
PM a mig är du snäll.

Hej, hittade telefonnummret.

WRSB - Western Riders Sjuhärad Borås, tfn: 033-25 76 06

Kommer någon av er att ringa? Isånna fall kan väl du som ringer vara gullig och skriva här vilka klasser osv. som komemr att vara med.

Kommer någon av er att ringa? Isånna fall kan väl du som ringer vara gullig och skriva här vilka klasser osv. som komemr att vara med.

Haha du måste skämta! Jag har telefonskräck och har jätteångest när jag verkligen måste ringa någon jag inte känner.. tom dagis och tandläkaren får sambon ringa till.:(

Hoppas att det finns någon showmanship at hand så kanske jag vågrar komma med min 2 åring fast jag inte övat och knappt vet vad det går ut på:p

Haha du måste skämta! Jag har telefonskräck och har jätteångest när jag verkligen måste ringa någon jag inte känner.. tom dagis och tandläkaren får sambon ringa till.:(

Hoppas att det finns någon showmanship at hand så kanske jag vågrar komma med min 2 åring fast jag inte övat och knappt vet vad det går ut på:p

Ja den tävlingen har jag letat proppar åt länge. Vill oxå vara med.
Du är inte ensam om att ha telefon skräck. Sålde ett fullblod till en tjej för ca 20år sedan och hon hade de jätte jobbigt med sånt. Hon fick ha en kompis ringa jämt. Tyckte synd om henne och dig med . De kan inte vara lätt.

Jag hade en kompis som fick ringa ca 50-60 samtal när jag letade häst förra hösten men den enda jag vågade ringa på blev ett mkt lyckat köp! Min Phigalle:love::love:

Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas på att få en propp.

bra. var och red fire igen. guva bra han blitt nu. red för johan. är mkt sugen på honom.

Har du lust att skicka en kopia av mailet till mig när dom svarat? :) Jag tror att vi skippar Uddevalla den 1 sept och tar denna i borås i stället.

jag funderade oxå på att åka på uddevalla tävlingen den förste eller borås tävlingen men så vågar jag inte lämna min hund ensam.. (skall ha valpar vilken dag där som helst...) så jag fick hoppa över det så länge.. får ta det nästra år! :D
lycka till för er som åker då!!

Jag mejlade också, för ca fyra dagar sen :smirk: stackars människa :angel: men i alla fall, jag har inte fått svar ännu. Men om någon annan får svar så kan ni väl skriva till mig också? vore gulligt :D

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 344
Senast: lundsbo
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 742
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 343
Senast: Grazing
·
Dressyr Jag har inte varit aktiv i en ridklubb sen jag red på ridskolan, och det är tio år sen i år. Började tävla med min nuvarande häst under...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka