Cytek Shoe

Sv: Cytek Shoe

Nu har jag verkligen inte läst om dessa skor, har ingen egentlig uppfattning, men, riktar man inte dom? Hur ska dom passa alla hästar? Och lär det inte bli som med exempelvis snösulor ifall snön försvinner, att det samlas fukt och skit under sulan mellan skon?

Tycker detta är jätte intressant och en bra utveckling :) Jag har själv testat med lite olika varianter på min egna häst och jag upplever det som absolut bäst (hittils) med alu skor samt med överrullning (korta raka tår) Det blir helt andra steg och han tar för sig ;) Det påminner ju om natural balance skon som finns (vilket är den jag testat på min häst)

Vet du om skorna finns att få tag på i Sverige?!

Senast ändrad:

Jag blev också positiv till dessa! Det där med riktningen kan jag dock inte svara på.
Är sugen på att testa de på mina hästar då jag skor själv.. fast är lite fundersam kring den ena då hon är inåttåad.

Vet inte om de går att få tag på i Sverige men ska luska vidare!

Liknande trådar

Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
6 209
Senast: cirkus
·
Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
18 350
Senast: Lilla
·
Äldre 24 år gammal har jag blivit bjuden på mitt livs första bröllop, och det är pojkvännens syster som ska gifta sig. Spektaklet kommer att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
22 131
Senast: Mineur
·
Hästvård Vad tror ni kan vara fel på henne? Gått igenom hela hästen med massage, 2 områden på vänster sida fick tas lite mer än andra, detta va i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 671
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31