JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Western
Trådstartare
Trådstartare
reykurboy
Startdatum
Startdatum
12 Sept 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 439
Nån mer än jag som ska iväg på cwr,s d-tävling nu i helgen???
Isåfall vad ska ni tävla i
Jag och Prinsessan
Trail, Horsemanship och Western Riding.
Stryker mig nog från reiningen...
Hahaha.
Norpan gjorde ju verkligen succé på sin första riktiga tävling
Jag blev diskad FYRA gånger under samma ritt. lol.
Fast i western riding kom vi fyra och i horsemanshipen kom vi femma.
Hon är så underbar!
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Tävling
Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Hoppning
Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha stol har jag med på utomhusutställningar :D Nu räknar jag med att sitta på ett täcke bredvid buren. Har plats för två i buren, men...
Red_Chili
22 minuter sedan
Svar: 931
Visningar: 52 657
Hund
Silverduk
Övr. Hund Tack för svar!
Har surfat runt och det fanns ju en uppsjö av dukar. Har förstått att det är risk för repor nu när jag läst, inte...
Hund!
31 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 95
Hund
Skoning
Hästvård Jag gör det inte eftersom broddhålen i tån försvagar hela skon. Att återanvända känns dumsnålt.
Görel
9 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 319
Vård
Världscupen 2024/2025
Hoppning Det känns bra att det finns så många väldigt kompetenta kvinnliga ryttare också, ska bli intressant att se hur utvecklingen ser ut om...
Görel
14 minuter sedan
Svar: 283
Visningar: 12 544
Grenar
Föräldrar till barn som rider
Gnägg Skrittar av efter att ha varit på öppen bana och visat ponnyn dressyrstaket för första gången. Jaha? Sa han. Och så tycker han att det...
Ninnurur
Idag kl 17:38