CWD eller dyón?

Sv: CWD eller dyón?

Det ligger inte på 2800. Jag köpte mitt anatomiska Dyonträns för ett par månader sen och betalade 2500. Det där låg på 2050.

fel av mig, kolla precis nya prislistan och de ska vara 2150:-

okej :) tack så mkt! ska nog beställa ett sånt.

sen måste jag veta är det nån som har ett DY'ON träns tillsammans med en HG förbygel eller tvärtom? är färgen lika? vill ha i färgen Nut, men hon i affären varnade för att det kunde se konstigt ut eftersom det inte är säkert att det är samma nyans på lädret..
snälla nån?!!!

Det är inte samma nyans. En i stallet har en HG förbygel och en annan har ett Dyonträns, de matchar inte.

:cry: men neej! nu förstörde du ju allt.. :p
vad ska ja nu ta mig till..?
CWD, finns deras förbyglar bara med silverspännen?

:cry: men neej! nu förstörde du ju allt.. :p
vad ska ja nu ta mig till..?
CWD, finns deras förbyglar bara med silverspännen?

man kan bestämma själv vad man vil ha för spännen men det brukar vara längre leveranstid på mässingspännen

okej men nu har jag bestämt mig. köper ett HG Bruxelle träns istället, trots att jag egentligen inte gillar "flärpen" som achenremmen sitter fast i men men. :p då kan jag köpa min HG förbygel oxå!!

ja och jag har redan 2 dyon träns, vill ha nåt nytt! :p

Jag röstar på Dyón,
kan vara så att jag är lite färgad, då jag själv har ett dyón träns som jag bara älskar! Tycker att det är bra kvalite på det. Mitt träns är dock en annan modell.

Nu är mitt CWD träns och förbygeln beställda :D

Nu är mitt CWD träns och förbygeln beställda :D

jaha..vilket beställde du och i vilken färg?beställde du på Toprider eller? det gjorde jag. fast dom fick ta hem det jag ska ha från frankrike för det fanns inte hemma...har tydligen bara bruna grejer hemma:)

Haha de fick beställa mitt från Frankrike också :p.
Ska ha ett pullarträns och förbygeln som sätts fast i sadelstropparna.

Är det Helanis du köpt? Finns inte så många hingstar e Cantanis, som bara verkat i aveln i Polen!

Senast ändrad av en moderator:

ja jag har köpt honom. hur lyckades du luska fram de? :p

okej men nu har jag bestämt mig. köper ett HG Bruxelle träns istället, trots att jag egentligen inte gillar "flärpen" som achenremmen sitter fast i men men. :p då kan jag köpa min HG förbygel oxå!!

Hej!

Vart i från kan man skicka efter ett sånt där HG Bruxelle för det var redigt snyggt! :love: Skulle nog själv vilja ha ett sånt! :love:

// Matilda

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 078
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 480
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?