CWD eller dyón?

Sv: CWD eller dyón?

hm jag tror det, men ring till susanne o hör. för allt är inte med på hemsidan alltid..

ohh, vilken superhäst du har hittat! vad är det för stam? ska du bara tävla på den, eller ska ni få den gdk i sverige?

nej jag ska ha den som min tävlingshäst. men har tänkt att ta föl på min andra häst med den :) kul när man har både mamman och pappan!!
han är efter cantanis (som är efter cantus) morfar är kosmos.

CWD tränset helt klart, ska själv beställa ett CWD träns och en förbygel efter allt annat som behövs är handlat. :p

*knapp*

jag skulle ta dyón... snyggast med hakar tycker jag, å de var det ju inte på cwd...

efter som jag har en förkärlek för dyon så skulle jag ha satsat på dyon iaf =)

men däremot gillade jag inte repet runt nosen. tyckte inte det var speciellt snyggt :D

dyon lätt.. & med repnosgrimman, jag är typ ensam om att älska den ;)

repnosgrimman har ju faktiskt en funktion och många tkr den är ganska "skarp" så om du har en väldigt känslig häst kanske de inte fungerar med den, tråkigt att lägga ut så mkt pengar isf!

repnosgrimman har ju faktiskt en funktion och många tkr den är ganska "skarp" så om du har en väldigt känslig häst kanske de inte fungerar med den, tråkigt att lägga ut så mkt pengar isf!

jag tycker den är supersnygg!!!

visste inte att den anses vara skarp. DÅ kanske jag inte ska ha den för min häst är hyperkänslig....som min dressyrtränare brukar säga: "använd inte skänklarna och tänk riktigt tyst, annars händer det för mycket":)

till mig har dom sagt 2280 kronor....:)

Okej, på ryttarstugan stod det 2200kr så det är väl med frakt då förstår jag. Tänkte att det kanske var billigare på gladahästen men antagligen inte.
Funderar på om hästbiten kanske kan beställa det åt mig. man vet ju aldrig.

synd att man inte kan få bara nosgrimman.

Jag tycker om CWD. Bra kvalitet och håller bra. När man rengör dom är det som om all smuts bara glider av dessutom, lyxkänsla..haha

den har ju liten "anläggningsyta" och repet är relativt hårt, så allt tryck blir ju mer koncentrerat och lite "punktig" eftersom det inte är helt slätt. Plus vem vill ha en nosgrimma bara för att den är skitsnygg o sen inte kunna spänna den ordentligt, kan man ju lika gärna rida utan!

Men som sagt, beror ju helt på vilken typ av häst man har, vissa kunde inte bry sig mindre, andra blir spända...

Jo självklart ska man ju köpa ett träns för funktionens skull.

Men tycker ändå det är många som köper utseendets skull ändå.

vet någon vad det här tränset kostar?

05220101_1.jpg

jag köpte mitt för 2000 för nåra år sen. tror inte de kostar så mkt mer idag!

tror de ligger på 2800 idag?
equalityline har haft stora prishöjningar på sina saker senaste året/åren

Nu har jag beställt och det blev CWD.......kan knappt vänta tills jag får hem grejerna...

va? har dom höjt så mkt? :o trodde det där var ett av dom billgare tränsen ändå..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 078
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 480
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?