CS-uppdateringstrubbel

Hermelin

Trådstartare
Nu blir jag snart galen. Efter att mitt Adobe CS2 uppdaterade sig sist så ville den omstarta efteråt. Visst, det kan den väl få tänkte jag. Men nu dyker den där j-a omstartsrutan upp varje gång jag startar datorn.

Jag försökte laga problemet genom att avinstallera programmen och börja om från början. Men trots att alla CS-program var avinstallerade så dök den där förb-e rutan upp. Någon mer som har det här problemet med CS? Tips nån?

Sv: CS-uppdateringstrubbel

Det är inte så att något gick snett vid installationen?
testa att installera igen.
Fungerade alla filer, inga error under installationen?

Men jag har testat att avinstallera och göra om. Men problemet kvarstår. Och nej, installationen gick utan problem. *sliter mitt hår*

vilken adobe cs var det, photoshop?
adobe gör ju fler program med cs2 som versionsnummer.
ser du om datorn gör något innan det tycker du skall bota om?

när du avinstallerade och startade om, fick du felmeddelandet omstart igen? har du startat om burken ytterligare en gång innan du installerar på nytt?

Det är hela CS2-sviten. Men Adobe updater är ju egentligen inte kopplat till något speciellt av programmen.

Ja, jag startade om efter avinstallationen. Men bara en gång förstås. Och nä, jag har inte sett att datorn gör något särskilt. Omstartsrutan dyker ju upp så fort jag startar datorn - eller väljer Uppdatering i något av CS2-programmen.

Kanske är lösningen att avinstallera allt igen och sen försöka hitta drivrutinen för Updater som hängt sig?

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
M
IT & mobiler Detta program ingick i "jobbdata-paketet". Har inte brytt mig så mkt om det förrän nu när digitalkameran gjort entre i familjen...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: maverick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka