CRW EXCLUSIVE GAITERS eller DYON

P

Peluso

klart dyon är bättre ;) Men nån som har de från h**ks? 749:-
Är de bra? Ska ju ändå bara vara slit å släng. Men jaja allt är välkommet!

CRW EXCLUSIVE GAITERS, dom är jätte härliga. Mjuka och böjliga och lätta att hålla rena. Jag kommer att tävla dom nu i sommar för jag har inte hittat några nya ridstövlar ännu.

Men DYON, vad är dom vör nårra? Bild?

Okej så de ser fina ut också?

Dyon
d9s.jpg

okej... om du inte vill slänga ut 1300 på ett par Dyon
så har Jacson ett par - i stort sett likadana för hmm.. tror jag betalade 800 för dom iaf. dom är jättesnygga och underbart härliga :)

dyon :love:
förresten är inte hökks super billiga heller..
det skiljer nästan bara 500 spänn,
så kan man betala lite för att ha dem i tio år mer :smirk:

Jag vet inte vars... jag köpte dom i en ridsportbutik här hemma i Umeå...

hööks är jätteskönma och bra.. dom har ganska tunt läder och är riktigt snygga. vet dick inte hur dom håller har anv. dom te ggr. och så har jag bara tävlat i odm och skall bara tävla i dom..

Cavallo och Sergio Grasso har dressyrmodell även.

Skaften är i läder med xtra hög utsida samt finns i två olika hårdheter (normal och soft). Dragkedjan sitter bak bredvid en liten resårrand.
Snygga och båda kan jag rekommendera gällande kvalité, och stadighet.

Kostar ca 1500kr - värt varenda krona för den som vill se snygg ut utan att ta på sig stövlarna.

lånar knapp.
Sarm hippique har jättefina också! Skulle vilja ha sånna, men jag har ridstövlar med det märket och de är jättesköna och snygga!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 512
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
2 391
Senast: Ms_Antrop
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka