CRI i Kreuth

alazzi

Trådstartare
Jag var där och tittade! Såg när vinnaren red en fantastisk ritt som i princip var helt felfri:bow:

Min man och jag var nog ganska ensamma svenskar på läkteren men vi hejade på allt vad vi kunde när tävlingens enda svenska deltagare red. Tyvärr hjälpte det inte så mycket men det var kul att se och jämföra den svenska insatsen jämfört med tyska ryttare.

Sv: CRI i Kreuth

alazzi skrev:
Jag var där och tittade! Såg när vinnaren red en fantastisk ritt som i princip var helt felfri:bow:

Min man och jag var nog ganska ensamma svenskar på läkteren men vi hejade på allt vad vi kunde när tävlingens enda svenska deltagare red. Tyvärr hjälpte det inte så mycket men det var kul att se och jämföra den svenska insatsen jämfört med tyska ryttare.

Och vilken var skillnaden?
*nyfiken*
Och vem var det som tävlade från Sverige?

Kul att se stora tävlingar och bra ritter!:)

AJ. Den stora skillnaden var stoppen och rollbacksen. AJ fick tyvärr lite travinslag efter den andra rollbacken och fick givetvis massa minus på det.

Han red jättefint och snyggt men det är skillnad tyvärr. Skulle så gärna ha haft en svensk ryttare med i toppen.

I första ritten ryggade han så kraftigt så att hästen la sig:crazy:
Och han fick 0 på sin andra häst. 11:e plats på den 3:e hästen.

alazzi skrev:
I första ritten ryggade han så kraftigt så att hästen la sig:crazy:
Och han fick 0 på sin andra häst. 11:e plats på den 3:e hästen.

Oj då, inte kul alltså... Tog du några bilder när du var där? :)

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 515
Senast: IngelaH
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 334
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023