Cream färgad hoppshabrak, VART??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 398
H

Havregryn

Vart finns det att köpa Cream färgad hoppshabrak ?? nån nät butik tack..

Sv: Cream färgad hoppshabrak, VART??

Mias rs har ju nästan alla färger. sen har equinet.nu ( tror det är rätt adress) shabrak som man kan vlja alla färger på själv. =)

jag har ett som jag ska sälja helt nytt så olla annonser på buke *tips* :D

RG och Mia´s vet jag har fina. Titta i butiker på nätet där de säljer RG eller Mia´s

*Knapplån*

Vad är RG för märke eg. är det nån förkortning??

Testa och sök på RG får du se. Vet att jag läst vad förkortningen stod för någon gång, men jag kommer inte ihåg...

Equiline, HJ´s, Hansbo, RG och Mia´s vet jag har i alla fall.
Eller ja, man kan ju välja vilken färg man vill ha på dom schabraken...

Lillhästen i Stav har Mia´s och Hansbo i alla fall www.lillhastenistav.se
Henrikssons Ridsport & Equinet säljer väll Equilines www.henrikssonsridsport.se och www.equinet.nu
HJ´s hemsida är www.hj-s.se

Fråga popeye på buke ang. RG schabraken, hon har bra koll på dom!
Men det är i alla fall nån butik i sthlms området som säljer dessa, minns ej namnet på butiken..

Finns flera andra märken som också har. Och oftast kan ridsportbutikerna ta in saker åt kunderna om man frågar om nåt speciellt sådär.. Men jag kan tänka mig att det kan finnas i flera välsorterade butiker också...

Måste passa på att fråga: Är Mia`s schabraken av tjockare kvalitet eller är dom lika tunna som Hööks hoppschabraker??

Mias schabrak är nästan ännu tunnare, de är inte alls tjocka. men bra kvalité ändå.

Bläh, det var synd.. Jag "hatar" såpass tunna schabrak. Någon som vet vem som säljer tjockare hopp schabrak?

cactuspower skrev:
Testa och sök på RG får du se. Vet att jag läst vad förkortningen stod för någon gång, men jag kommer inte ihåg...

Dom var väldigt fina, men dyra :eek:
Hittade ett "erbjudande" schabrak+luva för 1500kr!!!

Tycker också att Mias är för tunna :( annars snygga.
Equlines är pefekta! :love:

Annars har väl jag inga mer förslag på creme-schabrak än RG, Eskadron..vet att polypad har kommit med ett hoppschabrak i beige/creme som är snygga...

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 150
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka