Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörrni, för att fortsätta Crash coursen så står det på alla tygblöjor jag sett att de ska tvättas med Zeolitfritt tvättmedel, vad är detta?
Vad ska jag kika efter i innehållsförteckningen för att veta att jag får zeolitfritt tvättmedel?
Ok hur vet jag det?Jag vet inte vad det är, men köp Grumme så slipper du det
Jag har gjort det, skulle bara gärna ha en innehållsförteckning och mer info, ja sån är jagBara att googla!
sök på Grumme zeoliter
Hörrni, för att fortsätta Crash coursen så står det på alla tygblöjor jag sett att de ska tvättas med Zeolitfritt tvättmedel, vad är detta?
Vad ska jag kika efter i innehållsförteckningen för att veta att jag får zeolitfritt tvättmedel?
Ytterligare en tvättfråga: På mina pocketblöjor står det att de ska tvättas i 35 grader. Det känns inte helt fräscht faktiskt och jag har tvättat dem i 60 grader tillsammans med resten av blöjdelarna och tvättlapparna. Risken är väl att det lsiter för mycket på dem?
De icketäta blöjorna och ytterskalet ska jag sälja vidare, gillar dem inte så värst. De är helt i bomull så de blir jättetunga och klumpiga så fort att kissar lite och av skalet får han röda skavmärken i huden. Har nu fyra pocket och tre aio som jag använder, men det är ju alldeles för lite...
Skillnaden mellan all-in-1 och pocket är att inläggen i pocket är lösa?
Har du en länk? När jag söker på (internationella) ebay får jag inga träffar på "little bloom cloth diaper"...
Tillägg: nu hittade jag shoppen...
De ser ju ut ungefär som de som jag funderar på. Bra pris också. Hur snabbt levererar de?