Att man vet hemsidan och skriva in den själv för att slippa använda söktjänster......?Vad är det då för vits med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att man vet hemsidan och skriva in den själv för att slippa använda söktjänster......?Vad är det då för vits med den?
Vad hindrar att man hamnar fel om man ska försöka skriva av en länk som inte är en länk i ett sms?Vad hindrar att någon skapar en liknande sida som kommer högre i Google eller andra sökmotorer. Har de slutat med att man kan betala sig upp till högre sökresultat?
Jag hamnar om att det även 2021 är förbjudet att åka flak på studenten.Jag har tre webbläsare på min dator. Skriver jag enbart ordet de hänvisar till, krisinformation, hamnar jag rätt i samtliga fall?
Ehm, chansen blir betydligt mindre om man skriver Krisinformation.se i sökfältet i mobilens webbläsare än bara Krisinformation. Skriver man i det förstnämnda kommer i alla fall jag in på rätt adress direkt. Men om man skriver Krisinformation kommer man till google... och det är väl till hemsidan de vill att man ska komma, korrekt?Vad hindrar att man hamnar fel om man ska försöka skriva av en länk som inte är en länk i ett sms
Ska lyckas själv, tror inte det är infon om studenten och flak 2021 som är det viktiga nu i jul.Men då kan du ju berätta för de?
Min jul blir ändå inte så mycket jul, så självaste julen är ju lugn. Men just allt runtom- hyacinterna jag köpt för att jag för en gång skull kommer vara hemma i Sverige... allt med saffran som sen försvinner från butikerna... pepparkakor med mögelost... glögg!
Beställde också grejer för att göra ett par favoriter från vårt amerikanska julbord. Men insåg sen att det kan jag ju göra, för det är för dyrt att slösa på sämre än halvdana smaklökar.
Policyn här är 48h total symptomfrihet innan återgång till jobb. Någon påbörjad infektion är ganska oklart, enda observationen är lätt feber i lördags natt, vilket är ett slags symptom. Skulle man ha konstaterad covid-19 eller annan sjukdom är det såklart annorlunda.
Då är det ingen länk utan en adress? Om jag skriver in krisinformation.se i en webläsare får jag ingen träff men jag hamnar rätt om jag googlar krisinformation.se. Skriver jag in krisinformation.se i en annan webläsare hamnar jag här: krisinformation.seEhm, chansen blir betydligt mindre om man skriver Krisinformation.se i sökfältet i mobilens webbläsare än bara Krisinformation. Skriver man i det förstnämnda kommer i alla fall jag in på rätt adress direkt. Men om man skriver Krisinformation kommer man till google... och det är väl till hemsidan de vill att man ska komma, korrekt?
På expressens sida så stor det att man inte skickar alla samtidigt för att 'krisinformation' inte ska krascha.Står ju att sms:en skickas mellan 9-19 ikväll. Redan fått på morgonen och min pappa fick nu på eftermiddagen. Så de är nog inte helt lätt att skicka ut detta med tanke på hur många sms som ska ut!
Märkligt för skriver jag Krisinformation.se i sökfältet i webbläsaren i min iPhone och i min samsung så hamnar jag automatiskt på rätt ställe direkt utan att behöva blanda in Google....Då är det ingen länk utan en adress? Om jag skriver in krisinformation.se i en webläsare får jag ingen träff men jag hamnar rätt om jag googlar krisinformation.se. Skriver jag in krisinformation.se i en annan webläsare hamnar jag här: krisinformation.se
Då har du kanske redan varit där.Märkligt för skriver jag Krisinformation.se i sökfältet i webbläsaren i min iPhone och i min samsung så hamnar jag automatiskt på rätt ställe direkt utan att behöva blanda in Google....
Inte på min jobbtelefon i alla fall. Första gången jag använder den webbläsaren på cirkus ett år... provade en handscanner med inbyggd webbläsare som ingen någonsin använt. Samma där. Skriver man in Krisinformation.se så kommer man direkt in på hemsidan. Ska jag försöka på fler enheter?Då har du kanske redan varit där.
Total symptomfrihet? Kan det verkligen vara så att man kanske ska vara hemma 1-3 månader om smak och lukt inte kommer tillbaka fast man enligt både FHM och läkarna är frisk efter 7 dagar om man blivit bättre?
Låter väldigt ogenomtänkt. Man kan ju ha kvar både snuva, hosta och bortfall av lukt och smak länge efter, står det.
Försök på hur många du vill, det ändra ju inte på vad jag fick för resultat. Utan https är det inte en säker adress utan det går att hamna hur fel som helst.Inte på min jobbtelefon i alla fall. Första gången jag använder den webbläsaren på cirkus ett år... provade en handscanner med inbyggd webbläsare som ingen någonsin använt. Samma där. Skriver man in Krisinformation.se så kommer man direkt in på hemsidan. Ska jag försöka på fler enheter?
Du menar att du fått ett sms på din mobil som är registrerad i Sverige?Nu har jag fått ett sms jag som inte ens är i Sverige. Men vilket tramsigt sms. Vad är det nya i sms infon? Har folket inte lyssnat på statsministern så lär väl inte folk annama smset. Det är ju ingen lag typ