De flesta munskydd skyddar tyvärr inte bäraren i ngn större utsträckning.Jag är positiv
Har eg bara varit på jobbet
På affären har jag haft munskydd
Suck
Hur mår du?
Krya på dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta munskydd skyddar tyvärr inte bäraren i ngn större utsträckning.Jag är positiv
Suck
Inga symptom just nu men det kommer laDe flesta munskydd skyddar tyvärr inte bäraren i ngn större utsträckning.
Hur mår du?
Krya på dig.
Med tanke på det jobb du har så är det en lågoddsare att du fått smittan därifrån. Jag har två kompisar som är lärare som också ligger hemma med covid-19 nu. Krya på digJag är positiv
Suck
Precis. Det här publicerades alldeles nyss på aftonbladets sida:Med tanke på det jobb du har så är det en lågoddsare att du fått smittan därifrån. Jag har två kompisar som är lärare som också ligger hemma med covid-19 nu. Krya på dig
Behöver inte komma så mycket symtom så hoppas på att du mår bra! Har en kollega som gick på toa en gång (magknip), sen va allt över och han blev inte sämre än så. Så det verkar vara väldigt olika.Inga symptom just nu men det kommer la
Jag tycker att det är så jobbigt att det är så olika.Behöver inte komma så mycket symtom så hoppas på att du mår bra! Har en kollega som gick på toa en gång (magknip), sen va allt över och han blev inte sämre än så. Så det verkar vara väldigt olika.
Håller med. Jag skulle inte precis gå och testa mig för något av det du nämner. Så det är säkert många som missas!Jag tycker att det är så jobbigt att det är så olika.
Jag som redan har huvudvärk titt som tätt skulle inte reagera på huvudvärk en dag. Jag som också har problemmage med magknip och lös-hård-diarrémage från och till skulle inte reagera på det heller. Det är ju normaltillstånd för mig så att säga.
Inte konstigt att det sägs att det finns folk utan symptom- när symptomen tillhör normalläge liksom. Så lätt att missa.
Inte jag heller eftersom det är så vanligt hos mig. Så det, utan något mer, skulle bara vara "fan, nu krånglar magen igen, blir några dagars extra rännande" eller "huvudvärk, bäst att ta det lite lugnt och vila lite". Jag hade dock lite jobbig huvudvärk när jag hade blivit vaccinerad- inte samma dag men dagen efter, envis och dryg värk som hade svårt att ge sig. Men det har jag ibland det också så enda anledningen till att jag funderade på den var för att jag nyligen blivit vaccinerad....Håller med. Jag skulle inte precis gå och testa mig för något av det du nämner. Så det är säkert många som missas!
Har testat mig positiv för covid-19.
I fredags kväll fick jag frossa och hade då 39 grader i temp. I lördags vaknade jag utan feber men har haft ont i huvudet. Idag fick jag provsvaret som var positivt.
Har läst om forskning som visar att personer med blodgruppen RH negativ inte blivit särskilt sjuka av covid-19 och i mitt fall stämmer det.
Men nu, hej karantän!
Är det helt borta eller känner du grundsmakerna (som sött/salt)? Du kan göra något med köttfärsen men gör det kryddigt så du får någon känsla när du äter i alla fall.Mår inge bra idag
Vad ska jag äta?
Har mest modifast, kaffe och mjölk hemma
Har lite grillkorv i frysen, frysta grönsaker och en bit lax.
Bulgur
Köttfärs har jag men är det nån idé att laga den när jag inte känner smaken?
Nja känner inget alls faktisktÄr det helt borta eller känner du grundsmakerna (som sött/salt)? Du kan göra något med köttfärsen men gör det kryddigt så du får någon känsla när du äter i alla fall.
Håller med. Min mage är ju inte stabil, om man säger så (kronisk tarmsjukdom) så om den är i olag nån dag så tar jag inte prov mot corona.Inte jag heller eftersom det är så vanligt hos mig. Så det, utan något mer, skulle bara vara "fan, nu krånglar magen igen, blir några dagars extra rännande" eller "huvudvärk, bäst att ta det lite lugnt och vila lite". Jag hade dock lite jobbig huvudvärk när jag hade blivit vaccinerad- inte samma dag men dagen efter, envis och dryg värk som hade svårt att ge sig. Men det har jag ibland det också så enda anledningen till att jag funderade på den var för att jag nyligen blivit vaccinerad....